Najnowszy patch 1.07 do F1 2019 już jest! Poprawka wprowadza kilka istotnych poprawek, a największą z nich jest nowy wjazd do boksu na torze Paul Ricard dostosowany do standardów w sezonie 2019!

Tytułowa zmiana była wyczekiwana przez graczy od premiery gry. W końcu udało się jej doczekać.

Kolejną rzeczą wartą odnotowania są nowy tryby antyaliasingu – wygradzania krawędzi. Bardziej zaawansowani gracze z mocniejszymi komputerami i wrażliwymi oczami będą na pewno bardzo zadowoleni.

Codemasters w F1 2019 poprawiło jeszcze wiele błędów. Wszystkie znajdziecie poniżej:

  • Poziom trudności botów w trybie ligowym został zwiększony do maksymalnej wartości 110
  • Załatano błąd, w którym bolidy F2 startowały w kwalifikacjach jednookrążeniowych i wyścigach typu sprint na zimnych oponach
  • Ustawienia bolidu F1 nie będą już dostępne do wczytania w samochodzie F2
  • Naprawiono błąd związany z karami przesunięcia na starcie, które otrzymane po zmianie części
  • Aleja serwisowa na torze Paul Ricard we Francji została zaktualizowana w związku ze zmianą na sezon 2019
  • Bot prowadzący bolid gracza w alei serwisowej będzie teraz mniej zachowawczo prowadził pojazd w przypadku niebezpiecznych wypuszczeń innych kierowców z boksu
  • Są dostępne nowe opcje antyaliasingu – Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS), AMD FidelityFX Upscaling oraz FidelityFX Sharpening (dotyczy urządzeń je obsługujących)
  • Tryb HDR jest teraz dostępny przy wyborze DirectX 12
  • Kody raportów są wyświetlane teraz w menu pauzy w każdym trybie gry
  • Na Xbox One zablokowano możliwość zapraszania na tryb rankingowy znajomych za pomocą Party Chat
  • Zmniejszono zużycie procesora graficznego
  • Helikoptery nie będą już latać w zbyt szybki sposób
  • Wydłużono degradację opon na mokry tor dla bolidów F2
  • Różne inne poprawki i ulepszenia stabilności

Patch 1.07 do F1 2019 jak zwykle dostępny jest najpierw na Steamie. Niedługo aktualizację otrzymają gracze PS4, a nieco dłużej poczekają kierowcy na Xbox One.